Уютная вязка

Цікаво, що ідея дуже великої в’язки насправді не нова, але саме домашні аксесуари авторства Анни Мариненко останнім часом підняли хвилю ажіотажу навколо цієї теми, це найкраща уютная вязка. Її стартап був неймовірно успішним. Варто згадати, що незабаром після запуску свого проекту Ганна розмістила його на краудфандинговомк ресурсі Kickstarter. І ще до кінця призначеного терміну він зібрав 177 тисяч доларів — при заявленої мети в 20 тисяч! Це дозволило вчасно розширити асортимент і відкрити повноцінний інтернет-магазин. Коли Ганна перестала справлятися з потоком замовлень, вона зібрала свою невелику команду. Наслідком усіх цих кроків стали сотні тисяч передплатників у соцмережах і тисячі покупців затишних дрібничок від української майстрині з різних країн світу — з Європи, Канади, США, Японії, Австралії… На сайті можна почитати багато вдячних відгуків.

Але головний секрет все зростаючої популярності бренду Ohhio, напевно, все ж у тому, що Анна не відступають і не збираються відступати від своєї первісної спрямованості на справжній крафт — те, чим хочеться поділитися і що здатне передавати тепло рук свого творця. Таке душевне ремесло завжди затребуване, саме такі милі речі люди віддають перевагу дарувати своїм рідним і купувати для свого будинку. Таке ремесло практично досягає рівня мистецтва.

Ганна Мариненко показує нам ще і приклад комерційного успіху, в якому потік не скасовує уваги до якості кожного створюваного виробу і до кожного покупця.

Add a Comment

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *